helenarigback.blogg.se

Hjärteklart

Telefonen låg i lådan och jag..

Publicerad 2015-11-09 05:39:44 i Livet,



..tittade på "Så mycket bättre" med Olivia, som satt med sin telefon i handen och frågade om jag tyckte det var jobbigt att vara utan min.

..somnade i soffan till "Jobs" och Olivia sa att jag fick gå och lägga mig.

..vaknade med träningsvärk.

..tände ljus i sovrummet, tittade på Nyhetsmorgon och åt frukost på sängen.

..städade och rensade avlopp.

..hittade min vita Converse som jag beskyllde dottern från att ha haft bort. Förlåt Olivia!

..fick besök av Cilla, hon ringde innan, jag svarade inte, hon kom ändå. Hon fick inget kaffe, men jag fick se hennes nya frisyr. Snyggo!

..undrade över hur Anna hade det, mest hela tiden.

..la ner några papper i en låda, där låg telefonen, lät den ligga.

Allt var som vanligt, trots 33 h utan telefon. Enkelt och tänkvärt, prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela