helenarigback.blogg.se

Hjärteklart

Min alla hjärtans dag

Publicerad 2016-02-15 07:39:39 i Allmänt,



Den blev inte som den var tänkt, min alla hjärtans dag.

Jag fick inga blommor, choklad eller andra presenter, men jag fick något mycket viktigare.

Två riktigt långa fina samtal om livet, ett per telefon och ett vid bordet över en kopp kaffe och några geléhjärtan.

Jag fick oxå prata med mina barn, ett via telefon och ett i samma rum.

Jag satte ner foten och sa ifrån var min gräns går.

Jag grät en skvätt och fick ett fint meddelande från en vän, en vän som alltid lyckas höra av sig precis när det behövs.

Jag fick flera korta och för mig viktiga samtal.

Så även om alla hjärtans dag inte blev som planerat, så blev det min alla hjärtans dag, en bra sådan.

Kommentarer

Postat av: Hanna - Pilates och träningstokig

Publicerad 2016-02-16 17:11:35

Jag hittade dig när jag googlade pilates+bloggar. Jag har läst en bra bit ner i arkivet och du skriver verkligen intressant. Vilken häftig utmaning du har tagit dig an med 50 lopp det år du fyller 50. Vilken cool kvinna du är, inspirerande! Kram

Svar: Tack snälla!
Helena Rigbäck

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela